No products in the wishlist.
У кошику немає товарів
1. основні поняття
Поняття та визначення, що використовуються в цих Правилах надання послуг з приготування та доставки страв на замовлення клієнтів (далі – «Правила»), вживаються в таких значеннях:
«Виконавець», »Wok2go.com.ua.» – організація, що безпосередньо або через залучених осіб надає послуги з приготування готових страв та їх доставки на замовлення Клієнтів.
«Клієнт» – особа, якій надаються послуги з приготування та доставки страв для власного споживання.
«Одержувач Замовлення» – особа, яка отримує приготовану та доставлену за замовленням Клієнта продукцію.
«Сайт» – сукупність комп’ютерних програм, що забезпечують публікацію даних, які стосуються послуг, продукції Виконавця шляхом повідомлення їх для загального відома за допомогою технічних засобів зв’язку в мережі Інтернет за адресою Wok2go.com.ua
«Послуга» – сукупність дій Виконавця з приготування, пакування та доставки Продукції, замовленої Клієнтом.
«Продукція» – страви та супутні товари, зазначені на Сайті Виконавця та доступні для замовлення Клієнтом. Звертаємо увагу на те, що зовнішній вигляд товару (продукції) може відрізнятися від зображення, представленого на сайт, вага кожної окремої позиції може відрізнятися від 10 г до 30 г.
«Замовлення» – сукупність дій Клієнта щодо висловлення наміру отримати від Виконавця послугу з приготування та доставки готових страв і супутніх товарів, що замовлені для приготування та доставки. Під Замовленням розуміється також комплект страв і супутніх товарів, замовлених Клієнтом.
2. загальні положення
Правила діють по відношенню до всіх Замовлень Клієнта Продукції, зазначеної на Сайті та в мобільних додатках. Замовляючи послугу з приготування та доставки Продукції, Клієнт погоджується з цими Правилами без будь-яких застережень та обмежень.
Ці Правила можуть розглядатися як публічна оферта відповідно до статті 633 Цивільного кодексу України.
До відносин між Клієнтом та Виконавцем застосовується положення Цивільного кодексу України Стаття 901. Договір про надання послуг
Виконавець може надавати послуги особисто або із залученням інших осіб. При цьому відповідальним перед Клієнтом залишається Виконавець.
Правила можуть змінюватися Виконавцем в односторонньому порядку шляхом публікації нової редакції Правил на Сайті.
3 Оформлення та терміни виконання Замовлення
Замовлення Клієнта може бути оформлене Клієнтом самостійно на Сайті, у мобільних додатках або за телефоном за допомогою оператора Call-центру.
Оформлення Замовлення через Сайт або мобільні додатки
Для оформлення Клієнтом Замовлення необхідно вибрати позиції в меню і натиснути кнопку «У кошик» поруч із кожною з них. Потім, використовуючи пункт «Кошик», оформити Замовлення.
При оформленні Замовлення Клієнт повинен вказати таку інформацію:
Ім’я
Контактний телефон
Адреса доставки: назва міста, вулиці, номер будинку та квартири (офісу)
Прізвище, Ім’я, По батькові одержувача передплаченого замовлення.
Оформлення Замовлення за телефоном
Для оформлення Замовлення за телефоном необхідно зателефонувати до Call-центру за телефоном, зазначеним на Сайті Виконавця, і оператори проконсультують Клієнта щодо асортименту та оформлять Замовлення.
Усі інформаційні матеріали, представлені на Сайті, мають довідковий характер і не можуть повною мірою передавати достовірну інформацію щодо властивостей і характеристик Продукції, включно з кольором, розміром і формою. У разі виникнення у Клієнта запитань, що стосуються властивостей і характеристик Продукції, перед оформленням Замовлення Клієнт повинен звернутися до Виконавця.
У разі відсутності можливості по приготуванню замовленої Продукції у Виконавця, Виконавець має право анулювати Замовлення в частині зазначеної Продукції та повідомити про це Клієнта телефоном.
У разі анулювання повністю або частково передплаченого Замовлення вартість анульованої Продукції повертається Виконавцем Клієнту в той спосіб, в який Продукцію спочатку було оплачено.
Мінімальна сума замовлення
Мінімальна сума визначається Виконавцем в односторонньому порядку, вказується на Сайті Виконавця і може бути змінена залежно від адреси доставки.
4. Доставка
Доставка здійснюється в межах територіальних зон доставки, визначених Виконавцем. Доставка в заміські будинки здійснюється за наявності під’їзних шляхів.
Вартість доставки по Україні повідомляється оператором під час приймання замовлення.
Час роботи служби доставки вказується на сайті компанії Виконавця.
Передбачуваний термін доставки – протягом 60-90 хвилин. Конкретний термін доставки визначається з урахуванням віддаленості Клієнта, дорожньої ситуації, погодних умов та інших, не залежних від Виконавця обставин, і повідомляється оператором під час приймання замовлення. Перевищення встановленого терміну доставки можливе через обставини непереборної сили.
Якщо будь-які непередбачувані обставини заважають Клієнту отримати Замовлення, необхідно якомога раніше зв’язатися з операторами Call-центру за телефоном і домовитися про перенесення часу або місця доставки.
У разі відсутності Клієнта/одержувача в призначений час за адресою доставки Кур’єр очікує Клієнта/одержувача протягом 5 хвилин.
Якщо замовлення не виконано Виконавцем протягом зазначеного при оформленні замовлення терміну, Клієнт повинен повідомити про це телефоном оператору не пізніше 24 годин після закінчення терміну доставки замовлення
5. Передача Замовлення
При доставці замовлення передається Клієнту/Одержувачу.
Клієнт/Одержувач повинен перевірити комплектацію Замовлення і в разі відсутності претензій до комплектності та кількості – оплатити замовлення.
Під час передання передоплаченого замовлення оформляється Акт приймання замовлення, що підписується кур’єром і Замовником/Одержувачем.
Оплата Продукції при отриманні замовлення або підписання Акта при отриманні передплаченого замовлення є підтвердженням Клієнтом факту належного надання послуги з приготування та доставки Продукції.
6. Оплата Послуг
Вартість послуг з приготування та доставки Продукції вказана на Сайті та може бути змінена Виконавцем в односторонньому порядку. При цьому ціна на вже замовлену клієнтом Продукцію змінам не підлягає.
Способи оплати Продукції:
Оплата готівкою при отриманні замовлення
Оплата карткою на сайті
Правила готівкової оплати
Оплата здійснюється готівкою:
кур’єру безпосередньо під час отримання товару;
безпосередньо касиру в магазині під час оформлення самовивозу;
оплата осуществляется исключительно в национальной валюте. В подтверждение оплаты мы выдаем Вам чек
Оплата картой на сайте https://www.visa.com.ua/:
во время оформления заказа на сайте, Вам будет предложено сделать выбор способа оплаты;
у графі «Способи оплати» вам потрібно вибрати «Оплата карткою на сайті»
після підтвердження замовлення і натискання на кнопку «Оплатити» Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів банку, де Вам необхідно буде підтвердити оплату.
Безпека розрахунків
Для запобігання шахрайству з використанням реквізитів платіжних карток, усі операції, в яких використовуються дані про картку, здійснюються на захищеній сторінці процесингового центру банку, безпека якого підтверджена сертифікатом PCI DSS.
З метою забезпечення найсучасніших заходів безпеки онлайн-платежів ми підтримуємо послуги забезпечення безпеки Verified by Visa та MasterCard® SecureCode™.
7. Відмова від послуг
Відповідно до законодавства України повернення продовольчої Продукції належної якості не допускається, повернення грошових коштів за таку Продукцію не здійснюється.
Повернення Продукції неналежної якості
У разі якщо Клієнт виявить, що йому передано Продукцію неналежної якості, він має право до закінчення терміну придатності повернути Продукцію неналежної якості Виконавцю і вимагати повернення сплаченої грошової суми, або вимагати заміни Продукції неналежної якості. Клієнт може повернути продукцію неналежної якості до закінчення терміну придатності. Рекомендований термін придатності продукції – три години після її отримання.
Після отримання продукції клієнт має перевірити її до вживання. Після того, як продукція вже була спожита, неможливо повернути її через неналежний вигляд. Але, якщо виявлено неналежну якість інгредієнтів, повернення можливе до закінчення терміну придатності та за наявності понад 80% продукції.
При цьому вартість Продукції повертається Клієнту протягом 30 днів з моменту отримання Виконавцем заяви Клієнта.
Порядок дій у разі пересорту
У разі виявлення в замовленні Продукції, яка не відповідає замовленій, Клієнт має право прийняти цю Продукцію або відмовитися від неї та вимагати заміни на Продукцію, передбачену Замовленням, або повернення грошових коштів за фактично не отриману Продукцію.
Заміна Продукції, що не відповідає Замовленню за асортиментом, здійснюється шляхом оформлення нового замовлення.
Порядок дій при доставці не повністю скомплектованого замовлення
У разі доставки меншої кількості Продукції, ніж визначено Замовленням, Клієнт має право прийняти Продукцію в частині, що відповідає Замовленню, і зажадати передати кількість Продукції, якої не вистачає, або, якщо Продукцію, якої не вистачає, було оплачено, відмовитися від Замовлення в частині Продукції, якої не вистачає, та зажадати повернення коштів за Продукцію, якої не вистачає. Даний факт недовкладення Продукції оформляється Актом у довільній формі, який підписується Клієнтом/Одержувачем і кур’єром.
Доставка Продукції, якої бракує, здійснюється за допомогою оформлення нового Замовлення.
8. Гарантії та відповідальність
Продукція може бути використана Клієнтом тільки до закінчення терміну придатності Продукції. Виконавець не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Клієнту внаслідок неналежного використання, зберігання, споживання Продукції.
Виконавець не несе відповідальності за зміст і функціонування інших сайтів, крім Wok2go.com.ua
Клієнт зобов’язується не використовувати замовлену Продукцію в підприємницьких цілях.
9. Конфіденційність і захист персональної інформації
Надаючи свої персональні дані при замовленні Продукції або реєстрації на Сайті, Клієнт погоджується на їх обробку Виконавцем, зокрема і з метою просування Продукції та послуг.
Погоджуючись з цими Правилами, Клієнт дає згоду на отримання від компанії «Wok2go.com.ua» інформаційних та рекламних повідомлень у вигляді SMS, електронних листів та інших форм передачі інформації.
Якщо Клієнт не бажає, щоб його персональні дані оброблялися, то він повинен звернутися до служби по роботі з клієнтами за телефоном, вказаним на сайті Виконавця. У такому разі вся отримана від Клієнта інформація видаляється з клієнтської бази Виконавця.
Виконавець зобов’язується не розголошувати отриману від Клієнта інформацію. Не вважається порушенням надання Виконавцем інформації агентам і третім особам, які діють на підставі договору з Виконавцем для виконання зобов’язань перед Клієнтом.
Допоможи нам стати кращими! Напиши свої враження від замовлення
Ⓒ Created by 8theme – Power Elite ThemeForest Author.